Cum te ajuta optimizarea seo să ajungi pe prima pagină

Acest ghid va fi o introducere și o prezentare generală a optimizării motoarelor de căutare (SEO), o tactică extrem de importantă pentru conducerea traficului către site-ul dvs.

În acest ghid veți afla:

·  Ce este SEO și de ce este important?

·  Cele mai bune practici pentru cercetarea cuvintelor cheie și direcționarea cuvintelor cheie

·  Cele mai bune practici de optimizare seo pe pagină

Optimizarea motorului de căutare este procesul de optimizare a paginilor web și a conținutului acestora pentru a fi ușor de descoperit de către utilizatorii care caută termeni relevanți pentru site-ul dvs. web. Termenul SEO descrie, de asemenea, procesul de facilitare a paginilor web pentru software-ul de indexare a motoarelor de căutare, cunoscut sub numele de „crawler”, pentru a găsi, scana și indexa site-ul dvs.

De ce ar trebui să-ți pese de SEO?

Milioane de căutări sunt efectuate online în fiecare zi. Asta înseamnă o cantitate imensă de trafic specific, cu intenții ridicate .

O interogare de căutare precum „Vreau să cumpăr mașină” afișează intenții comerciale clare.

Oamenii caută orice fel de lucruri direct legate de afacerea dvs. Dincolo de asta, potențialii dvs. clienți caută tot felul de lucruri care sunt doar vag legate de afacerea dvs. Acestea reprezintă și mai multe oportunități de a intra în legătură cu acei oameni și de a le răspunde la întrebări, de a le rezolva problemele și a deveni o resursă de încredere pentru ei.

Ce funcționează de fapt pentru generarea traficului SEO de la motoarele de căutare?

Este important să rețineți că Google este responsabil pentru majoritatea traficului de motoare de căutare din lume. Acest lucru poate varia de la o industrie la alta, dar este probabil ca Google să fie jucătorul dominant în rezultatele căutării în care ar dori să apară afacerea sau site-ul dvs., dar cele mai bune practici prezentate în acest ghid vă vor ajuta să vă poziționați site-ul și conținutul său să se claseze și în alte motoare de căutare.

Google determină „calitatea” prin mai multe mijloace, dar profilul de link al unui site – numărul și calitatea altor site-uri web care leagă o pagină și un site în ansamblu – este printre cele mai importante.

Din ce în ce mai mult, semnale de clasificare suplimentare sunt evaluate de algoritmul Google pentru a determina unde se va clasa un site, cum ar fi:

·  Cum interacționează oamenii cu un site (găsesc informațiile de care au nevoie și rămân pe site, sau „revin” la  pagina de căutare  și fac click pe un alt link? Sau ignoră doar înregistrarea dvs. în rezultatele căutării și niciodată click through?)

·  Viteza de încărcare a site-ului   și „ușurința mobilă”

·  Cât de mult conținut unic are un site (comparativ cu conținut „subțire” sau duplicat, de valoare mică)

Primul pas în optimizarea seo a motorului de căutare este de a determina pentru ce optimizați de fapt. Aceasta înseamnă  identificarea termenilor pe care oamenii îi caută, cunoscuți și sub numele de „cuvinte cheie”, pentru  care doriți ca site-ul dvs. web să fie clasificat în motoarele de căutare, cum ar fi Google.