Dacă doriți să învățați optimizarea motorului de căutare (SEO), va trebui să luați lucrurile în propriile mâini. Cursuri de SEO pot fi o introducere excelentă în marketingul digital, dar dacă doriți să deveniți suficient de buni pentru a realiza o muncă SEO reală, pregătiți-vă pentru unele activități extracurriculare.
Ce este SEO?
Optimizarea motoarelor de căutare (SEO) este un proces de optimizare a site-ului dvs. web, cu scopul de a vă îmbunătăți clasamentul în rezultatele căutării și de a obține mai mult trafic organic (neplătit).
Istoria SEO datează din anii 90, când au apărut pentru prima dată motoarele de căutare. În zilele noastre, este o strategie esențială de marketing și o industrie în continuă creștere.
Optimizarea motoarelor de căutare se concentrează numai pe rezultatele căutării organice și nu include optimizarea PPC. Atât SEO cât și PPC fac parte din Search Engine Marketing.
Puteți urma cursuri de SEO și puteți obține certificări în SEO pentru începători, SEO avansat, inbound marketing, link building , analize competitive, cercetare de cuvinte cheie și multe altele.
Participarea la cursuri și obținerea certificărilor SEO poate fi importantă dacă sunteți un începător care dorește să învețe într-un format structurat, condus de experți SEO sau dacă sunteți un profesionist care dorește să își actualizeze acreditările sau să învețe noi abilități și cele mai bune practici în piață în schimbare.
Cel mai bun curs și certificare depind de dvs. – experiența dvs. existentă și ce lacune trebuie să completați. Sunteți un începător care are nevoie de un curs general despre toate elementele fundamentale? Sau ești un practicant cu experiență care dorește să-și ducă jocul la nivelul următor?
Cele mai citite articole
Poate că trebuie să vă concentrați pregătirea asupra abilităților specifice, cum ar fi cercetarea cuvintelor cheie, crearea de linkuri, auditurile site-urilor, marketingul conținutului, pe pagina și SEO tehnic, iar lista continuă.
Șansele sunt că veți fi cel mai bine deservit nu de cursul de SEO pe care îl urmați și de certificarea pe care o obțineți, ci luând o varietate de cursuri pentru a vă completa lacunele de cunoștințe și a vă ajuta să vă dezvoltați într-un profesionist cu experiență în SEO și marketing digital.
Ce înveți la un curs de SEO?
· noțiunile de bază în SEO
· măsurarea performanței în SEO
· optimizarea căutărilor și afișărilor organice
· cuvintele cheie și planul de conținut SEO
· alinierea seo la obiectivele de business
- relația dintre context și relevanță,
- ce trebuie să faci dacă vrei să fii văzut la locul potrivit și la momentul potrivit, cum se întâmplă magia conversiilor,
- cum să creezi conținut care vorbește publicului tău,
- cum funcționează SEO și marketingul de conținut ca serviciu integrat și interdependent,
- instrumente și tehnici de optimizare pe pagină,
- cele mai bune practici pentru conținutul SEO, cum alegi cuvintele cheie relevante, ce tip de conținut funcționează și cum să creezi interacțiuni,
- cum să găsești cuvinte cheie pentru a identifica subiecte de interes și priorități,
- ce înseamnă strategia de conținut,
- instrumente pentru evaluarea performanței conținutului SEO.