Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Work from home – Cum să vă gestionați timpul și să creșteți productivitatea

Pe hârtie, munca de acasă are promisiunea unui mediu de lucru ideal. Puteți fi flexibil cu programul de lucru, fără deplasare, întreruperi reduse ale colegilor,  toate vă permit să realizați totul cu timp liber.

Cu toate acestea, s-ar putea să găsiți că obțineți mai puțin de lucru acasă, ducând la sentimente de anxietate și stres, ceea ce afectează productivitatea, asta înseamnă că managementul timpului este unul deficitar.

În acest articol vă oferim sfaturi  pentru gestionarea cu succes a timpului și îmbunătățirea productivității.

·   Birou îngrijit, minte ordonată

Un mediu de lucru dezordonat va duce inevitabil la pierderea unor informații esențiale și la pierderea timpului în căutarea acestora. Creați un sistem de înregistrare simplu și structurat pentru documentele dvs., fișierele digitale și conținutul de e-mail, înregistrând informații în mod regulat pe măsură ce le primiți.

·   Prioritizează

O listă structurată de lucru organizează gândurile în obiective clare, permițându-vă să vă concentrați asupra sarcinii în mână, dar va trebui să știți unde să vă concentrați atenția.

Atribuiți fiecărei sarcini un rating de prioritate urgent, ridicat, mediu sau scăzut, adăugând orice date limită asociate fiecărei sarcini.

Folosiți peretele pentru  o tablă magnetică pentru a crea o listă de sarcini zilnice și, astfel, pentru a vă motiva să îndepliniți sarcini importante legate de muncă în timp util. Tabla magnetică face aceste liste să fie mai vizibile și mai ușor de completat și de modificat decât cele produse în limitele înghesuite ale blocnotelor de hârtie, laptopurilor și ecranelor computerelor și tabletelor.

Puteți să vă faceți listele cât mai mari și mai largi pe care doriți și să le modificați instantaneu când sarcinile sunt finalizate sau sunt atribuite altele noi

De asemenea, puteți adăuga o notă motivațională în partea de sus, cum ar fi  „Rămâi concentrat”, astfel încât, de fiecare dată când vă consultați lista, veți primi o mică încurajare să continuați să lucrați și să vă finalizați sarcinile atribuite pentru ziua respectivă; sau s-ar putea să doriți să includeți citate motivaționale.

·   Pauze regulate

Nu suntem mașini și performanța va avea de suferit dacă nu faceți o pauză. Chiar dacă credeți că s-ar putea să faceți mai mult lucrând la prânz, este probabil să fie contraproductiv și să vă efectueze performanța mai târziu în după-amiaza. Luați cel puțin o pauză de 30 de minute pentru prânz, luați puțină aer și faceți ceva fizic pentru a stimula corpul și mintea, cum ar fi o plimbare rapidă.

·   Îmbracă-te ca și cum ai merge la muncă

Munca în pijamale sau pantaloni de yoga ar putea fi cea mai bună comoditate, dar nu vrei să te simți prea confortabil. Când te îmbraci pentru serviciu, îți pui mintea și corpul că trebuie să treacă la modul de lucru.

·   Evitați multitasking-ul

Pentru a vă concentra în continuare pe un anumit proiect legat de un loc de muncă și pentru a face mai multă muncă, evitați dorința de a jongla cu mai multe sarcini simultan. Abordați-vă sarcinile legate de job pe rând, pentru a lucra mai repede, pentru a face mai puține greșeli și pentru a petrece mai puțin timp pe lucrări. Evitați să permiteți sarcinilor minore, cum ar fi răspunsul la e-mailuri, să le împiedice pe cele majore doar pentru că sunt ușor de realizat.

Arata comentariileAscunde comentariile

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!