Persoanele care deţin o afacere şi îşi doresc să opteze pentru cele mai eficiente strategii de optimizare SEO şi marketing online trebuie cu siguranţă să ia în calcul ideea de a opta pentru promovare SEO, astfel încât site-ul să obţină o clasare bună în paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare şi un trafic mai mare, crescând rata de conversie.
În cadrul agenţiilor de marketing online se poate opta şi pentru servicii de optimizare SEO asigurate de copywriteri foarte buni, care au ca şi principal scop vânzarea mai multor produse sau servicii.
Content writing vs. copywriting – tu cunoşti diferenţa?
În primul rând trebuie făcută o diferenţă clară între serviciile de content writing şi copywriting, astfel încât opţiunea pentru servicii de optimizare SEO să fie cea mai potrivită în acest sens. Concret, content writingul este un serviciu care constă în redactarea de texte şi care are scopul de a educa prospecţii sau potenţialii clienţi pentru a rezolva unele probleme cu ajutorul unor produse sau servicii promovate.
Practic, content writer creează articole prin intermediul cărora oamenii vor înţelege de ce ai nevoie de produsele sau serviciile propuse. Aceste texte sunt redactate fără a lăsa impresia că se doreşte vânzarea acestor produse sau servicii, prezintă un fel de poveste sau informaţii reale şi bine punctate, structurate în articole de bună calitate.
Copywritingul, pe de altă parte, este diferit. Un copywriter care îşi desfăşoară activitatea într-o agenţie se ocupă de redactarea textelor care au scopul de a vinde, texte redactate astfel încât să îmbine arta cu ştiinţa, astfel încât să stârnească emoţiile necesare pentru a determina un cititor să acţioneze într-un anume fel.
Serviciile de copywriting de calitate sunt importante, asigurând o comunicare eficienta între brandul promovat şi potenţialii cumpărători. Copywriterul este cel care creează texte, care este priceput şi cunoaşte particularităţile publicului țintă şi punctele forte ale produselor propuse. Este necesar ca serviciile de copywriting să atragă clienţii spre produsele şi serviciile vândute, emanând simplitate, transparentă, emoţie şi autenticitate.
Reguli de scriere a textelor SEO
Textele SEO trebuie să se deosebească de articolele obişnuite, astfel încât să fie optimizate pentru motoarele de căutare şi să se afle pe prima pagină a acestora, o dată cu căutările clienţilor. În vederea scrierii corecte a textelor SEO, creatorii de conţinut trebuie să:
· aleagă cuvintele cheie potrivite;
· folosească cuvintele cheie potrivite în mod eficient, cu o densitate de 3% per text;
· scrie un conţinut original, nu copiat sau inspirat din altă parte;
· spună o poveste frumoasă, să stârnească curiozitate şi emoţii;
· aleagă o dimensiune suficient de mare încât să cuprindă toate informaţiile importante, dar nu foarte mare încât să plictisească cititorul;
· includă cuvintele cheie în adresa URL şi link-urile propuse în text;
· îşi cunoască publicul;
· scrie atât pentru varianta desktop, cât şi mobilă;
· se exprime într-un mod corect şi să nu facă greşeli gramaticale.