Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

De ce să apelezi la o firmă de curățenie?

Există o serie de motive pentru care oamenii angajează o firmă de curățenie. Și dacă oferta este din ce în ce mai vastă, este pur și simplu pentru că cererea nu încetează să crească. Pentru case, spații comerciale, dar și pentru curățarea și întreținerea spațiilor verzi, o afacere de curățare este un aliat indispensabil pentru a economisi timp și pentru a menține curățenia spațiilor. O firma de curatenie este mai presus de toate o companie care se adaptează nevoilor de curățenie ale clienților săi. 

Clienții sunt variați, la fel și serviciile. Mai mult decât orice, firma de curățenie, pentru a se evidenţia  și a rămâne competitivă, trebuie:

  • să angajeze personal calificat și instruit, competent, amabil și profesionist. Deoarece succesul depinde de calitatea serviciilor pe care le oferă personalul său, compania trebuie să ofere servicii de neegalat dacă dorește să își continue activitățile pentru o lungă perioadă de timp și să fie recunoscută în domeniu (SEO este crucial în acest domeniu). 
  • să folosească produse și echipamente de ultimă generație pentru a putea oferi o curățare ireproșabilă;
  • o comunicare ușoară cu clientul. Compania trebuie să fie accesibilă rapid prin telefon sau e-mail și să răspundă rapid cererilor de ofertă și / sau vizitelor clienților. Există multe firme de curățenie, clienții fiind răsfățați din acest punct de vedere. Prin urmare, revine companiilor sarcina de a ieși în evidență, prin oferirea unui serviciu de neegalat și rapid.
  • să ofere un raport preț / calitate rezonabil, care să reflecte în mod corect domeniul de aplicare al lucrării. Ca în orice altă afacere, un preț prea mic poate duce la teama unui serviciu de calitate slabă, în timp ce un preț ridicol de ridicat poate determina clientul să apeleze la o altă companie pentru un preț mai bun.

Frecvența rutinei de curățenie poate fi zilnică, săptămânală, lunară sau altfel, în funcție de nevoile clienților. Companiile de curățenie fac de cele mai multe ori o primă vizită la locul de curățat și apoi trimit o ofertă personalizată care corespunde bugetului clienților lor.

Curățarea spațiilor într-un mod profesional

Clienții apelează adesea la firmele de curățenie pentru diverse operaţiuni, de exemplu:

  • pentru a curăța casa în urma unei inundaţii;
  • igieniza localul după un incendiu;
  • elimina toate urmele de paraziți dintr-o bucătărie;
  • curăța conductele de ventilație;
  • curăța covoarele și fotoliile;
  • spăla tavanele și pereții;
  • curatenie birouri;
  • îndepărta mucegaiul; 
  • curăța fațada unei case sau ferestrele interioare și exterioare. Aşadar, există multe posibilități.

Firma de curățenie este expertă în domenii specifice și de aceea clienții apelează la serviciile ei. Urmează protocoale riguroase pentru fiecare contract. Personalul ei este familiarizat cu aceste protocoale și este instruit să le respecte. În plus, este echipat corespunzător pentru fiecare serviciu prestat. Același personal primește instruire pentru a fi bine echipat și a-și desfășura activitatea în mod eficient.  Astfel, clientul poate avea deplină încredere în serviciile de curățenie ale unei companii, știind că această operaţiune este încredințată persoanelor cu experiență.

Arata comentariileAscunde comentariile

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!