Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Cu ce se ocupă un social media marketer şi de ce este necesar să urmezi cursuri de specialitate?

În urma absolvirii unor cursuri digital marketing specializarea social media marketing, persoanele care înţeleg importanţa prezenţei companiilor pe social media, pe reţelele sociale, au oportunitatea de a dezvolta o carieră în care să îmbine utilul cu plăcutul. Aceste cursuri sunt necesare celor care, deşi cunosc regulile de folosire ale platformelor sociale, trebuie să înveţe unele concepte cheie, necesare în contextul actual, mai ales în cazul în care cursanţii lucrează în industria de marketing.

Ce presupune meseria de social media marketer?

Social media marketer este termenul specializat care descrie un om pasionat de reţelele sociale, de internet şi de marketing care, în urma unor cursuri, poate genera vânzări de sute de mii de lei. Acești “super eroi” ai reţelelor sociale au ca şi principal rol promovarea companiilor pe Facebook, Twitter, Instagram şi pe alte reţele sociale de succes. Pentru că tot mai multe persoane au conturi pe reţelele de socializare, pentru că fără publicitate online, o companie nu există pe world wide web, aceasta ocupaţie de social media marketer este din ce în ce mai populară.

Mai exact, un social media marketer este acel specialist care gestionează conturile de social media, studiază produsele şi serviciile pe care le promovează, identifica publicul ţintă şi realizează planuri de creştere al afacerilor prin aceste reţele social media pe baza unor obiective realiste şi acţionabile. Totodată, aceşti specialişti au ca şi principale atribuţii crearea de conţinut relevant care aduce valoare clienţilor, identificarea celor mai bune platforme de social media care aduc valoare afacerii, precum şi stabilirea şi punerea în practică a unui mod de comunicare pe reţelele sociale cu clienţii sau prospecţii.

Cele mai citite articole

Reclamele, postările pe platformele de social media, monitorizarea traficului pe site-uri şi reţelele de socializare, precum şi lecturarea şi răspunsul dat recenziilor clienţilor intră tot în atribuţiile social media marketerului.

Cu cât este plătit un social media marketer?

Un social media marketer are un salariu foarte bun, care depinde de experienţă şi de studiile pe care le are, de cunoştinţe, sarcinile şi responsabilităţi. În privinţa câştigurilor, acestea încep de la câteva mii de lei pe lună net şi ajung până la 8000 de lei lunar în funcţie de experienţă şi de compania la care lucrează.

Social media marketerii angajaţi în cazul unei companii de specialitate se vor bucura de un venit stabil, nu sunt nevoiţi să îşi plătească singuri asigurările şi contribuţiile la stat şi au posibilitatea de a avansa, de a interacţiona şi a socializa cu o mulţime de oameni. Aceştia pot primi reduceri, facilităţi, servicii gratuite, dar şi prime şi bonusuri,

Pe de altă parte, social media marketerii care lucrează în sistem freelance îşi pot alege singuri clienţii, programul de muncă, pot câştiga mai mulţi bani în funcţie de serviciile pe care le oferă şi numărul de ore pe care le aloca muncii lor. În plus, freelancerii în acest domeniu au o mai mare satisfacţie pe plan financiar şi profesional şi au posibilitatea de a lucra la mai multe proiecte în calitate de PFA sau SRL.

Cele mai citite articole